ORMANCILIKLA İLGİLİ GÖNÜLLÜ KARBON PİYASALARI İÇİN İŞBİRLİĞİ ÇALIŞTAYINA KATILIMSAĞLADIK
Orman Mühendisleri Odasınca 13 Şubat 2024 tarihinde Ankara’da organize edilen “Ormancılıkla İlgili Gönüllü Karbon Piyasaları İçin İşbirliği Çalıştayı”na Yeşil Türkiye olarak katılım sağlanmıştır. Çalıştay, İspanya merkezli Grupo Sylvestris adlı bir
Türkiye Cumhuriyeti’nin 100. Yılında Tarım ve Ormancılık Sempozyumuna Katıldık
Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluşunun 100. yılı etkinlikleri ve Türkiye Yüzyılı vizyonu kapsamında, Tarım ve Orman Bakanlığı ile Türk Tarih Kurumu iş birliğiyle gerçekleştirilen ve Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı’nın da
Enerji Verimliliği ve Ahşap Binalar Çalıştayı Düzenlendi
Orman Genel Müdürlüğü koordinasyonunda; UNDP ve Üniversiteler işbirliği ile yürütülen “Ahşabın Yaygınlaştırılması Projesi” kapsamında, düzenlenen “Enerji Verimliliği ve Ahşap Binalar Çalıştayı” 8 Aralık 2023 tarihinde Ankara’da düzenlendi. Çalıştaya Yeşil Türkiye